Valsts izglītības attīstības aģentūras (VIAA) Erasmus+ programmas departaments 2025. gada 4. decembrī plkst. 9.00–17.00 Rīgā organizē mācību un pieredzes apmaiņas semināru projektu īstenotiem “Erasmus+ mācības par ilgtspēju: vide un klimata izaicinājumi”. Pasākums veltīts Erasmus+ horizontālajai prioritātei par vidi, klimatu un zaļo pāreju. Pasākumā dalībniekiem būs iespēja: uzzināt par vienu no Erasmus+ horizontālajām prioritātēm “Vide un cīņa pret klimata pārmaiņām”; gūt ieskatu un iedvesmu…
Valsts izglītības attīstības aģentūras (VIAA) Erasmus+ programmas departaments 2025. gada 4. decembrī plkst. 9.00–17.00 Rīgā organizē mācību un pieredzes apmaiņas semināru projektu īstenotiem “Erasmus+ mācības par ilgtspēju: vide un klimata izaicinājumi”. Pasākums veltīts Erasmus+ horizontālajai prioritātei par vidi, klimatu un zaļo pāreju. Pasākumā dalībniekiem būs iespēja: uzzināt par vienu no Erasmus+ horizontālajām prioritātēm “Vide un cīņa pret klimata pārmaiņām”; gūt ieskatu un iedvesmu no vides un klimata ekspertiem – Toma Briča, Artūra Jansona, Guntas Kalvānes, Līgas Stokmanes-Blauas u.c.; piedalīties praktiskajā darbnīcā par klimata pārmaiņu procesiem “Climate Fresk”. Pasākumā aicināti piedalīties Erasmus+ projektu īstenotāji no…
03.11.2025.

Notikumu kalendārs

Skatīt visus notikumus
Datums 6. novembris, 2025
Laiks15.30–17.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs mūzikā par mācību saturu un metodēm 7.-9. klasē

Seminārā tiks aplūkots mūzikas mācību saturs 7.- 9. klasē, aktualizēti metodiskie aspekti mācību satura apguvē un skolēnu snieguma…
Datums 14. novembris, 2025
Laiks13.30–15.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs pirmsskolām par mākslīgo intelektu 

Seminārā tiks aplūkots mūzikas mācību saturs 7.- 9. klasē, aktualizēti metodiskie aspekti mācību satura apguvē un skolēnu snieguma…
Datums 20. novembris, 2025
Laiks15.30–17.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs par vērtēšanu datorikas skolotājiem

Semināra mērķis ir jaunā mācību gada sākumā vienoties par svarīgākajiem akcentiem skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanā datorikā,…