Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka Erasmus+ Partnerības sadarbībai 2025. gada projektu konkursā vispārējās, profesionālās, pieaugušo un augstākās izglītības sektorā tika iesniegti 136 projektu pieteikumi ar kopējo pieprasīto finansējumu 20,94 miljoni eiro, tai skaitā: 63 Maza mēroga partnerības projektu pieteikumi, 73 Sadarbības partnerības projektu pieteikumi. Administratīvajā vērtēšanā noraidīti 5 Maza mēroga partnerības un 11 Sadarbības partnerības projektu pieteikumi…
Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka Erasmus+ Partnerības sadarbībai 2025. gada projektu konkursā vispārējās, profesionālās, pieaugušo un augstākās izglītības sektorā tika iesniegti 136 projektu pieteikumi ar kopējo pieprasīto finansējumu 20,94 miljoni eiro, tai skaitā: 63 Maza mēroga partnerības projektu pieteikumi, 73 Sadarbības partnerības projektu pieteikumi. Administratīvajā vērtēšanā noraidīti 5 Maza mēroga partnerības un 11 Sadarbības partnerības projektu pieteikumi. Kopumā apstiprināti 27 projektu pieteikumi ar piešķirto finansējumu 4,36 miljoni eiro. Maza mēroga partnerības projekti (KA210) – kopējais finansējums 720 000 eiro: vispārējās izglītības sektorā – 4 projekti no 36 (kopējais finansējums 240 000 eiro);…
31.10.2025.

Notikumu kalendārs

Skatīt visus notikumus
Datums 6. novembris, 2025
Laiks15.30–17.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs mūzikā par mācību saturu un metodēm 7.-9. klasē

Seminārā tiks aplūkots mūzikas mācību saturs 7.- 9. klasē, aktualizēti metodiskie aspekti mācību satura apguvē un skolēnu snieguma…
Datums 14. novembris, 2025
Laiks13.30–15.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs pirmsskolām par mākslīgo intelektu 

Seminārā tiks aplūkots mūzikas mācību saturs 7.- 9. klasē, aktualizēti metodiskie aspekti mācību satura apguvē un skolēnu snieguma…
Datums 20. novembris, 2025
Laiks15.30–17.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs par vērtēšanu datorikas skolotājiem

Semināra mērķis ir jaunā mācību gada sākumā vienoties par svarīgākajiem akcentiem skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanā datorikā,…