Informācija par interešu izglītības pedagogu profesionālās pilnveides programmām pieejama šeit.

XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku vides izglītības projekts „Mani zaļie svētki”

Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki pulcē tūkstošiem dalībnieku un viesu, kas kopā rada ne tikai milzīgu enerģiju un pārdzīvojumu, bet arī atstāj lielu ietekmi uz vidi. Organizējot vienu no lielākajiem pasākumiem bērniem un jauniešiem Latvijā, ir jāapzinās, kādu ietekmi uz vidi tas radīs un ko var uzlabot, plānojot svētku norises. Zaļo svētku veidošanā aicināti līdzdarboties visi – gan kolektīvu dalībnieki, gan skolēni un vides interešu izglītības pulciņu dalībnieki, gan svētku apmeklētāji un viesi.

    Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju norišu #dziedundejo2021 vides izglītības projekta “Klimata draugs” ietvaros tika izveidoti digitāli rīki klimata pārmaiņu procesu izpratnei un savas personiskās ietekmes novērtēšanai – klimata kalkulatori skolēniem un pasākumu organizatoriem.

    Skolēnu klimata kalkulators atraktīvā veidā iesaista un izglīto lietotājus par klimatam draudzīgām rīcībām ikdienā. Kalkularors dod iespēju novērtēt savu personīgo ietekmi uz klimatu, kā arī iespējas to mazināt. Tas noderēs dabaszinātņu un sociālās un pilsoniskās mācību jomu stundās, mācot par klimata pārmaiņām un iespējām tās mazināt.

    Savukārt klimata kalkulators pasākumu organizatoriem palīdzēs izvērtēt rīkoto pasākumu CO2 emisiju kopējo apjomu.

    Klimata kalkulators skolēniem

    Klimata kalkulators svētku organizatoriem

    Aicinām izglītības iestādes izmantot abus digitālos rīkus gan mācību procesā, gan organizējot skolas vai lielāka mēroga pasākumus!

    Kalkulatori tapuši sadarbībā ar Pasaules Dabas fondu Latvijas vides aizsardzības fonda atbalstītā projekta “Klimatam pozitīvi XII Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki” ietvaros.

    Baltijas jūras projekts ir UNESCO sadarbības projekts un daļa no starptautiskā skolu sadarbības tīkla Baltijas jūras reģionā. Šajā projektā skolu mērķis ir sadarboties ilgtspējīgas nākotnes veidošanai, piedaloties dažādās aktivitātēs un vides pētījumos. Projekta uzdevumi ir vairot skolēnu izpratni par vides situāciju Baltijas jūras reģionā, kā arī pētīt cilvēku darbības ietekmi uz vidi, klimata pārmaiņu jautājumus un iepazīties ar Baltijas jūras reģiona valstu kultūru.

    Projektā ir vairākas pētījumu programmas: ūdens kvalitāte, gaisa kvalitāte, fenoloģiskie vērojumi. Metodiskie ieteikumi jūras krasta pētījuma veikšanai publicēti tiešsaistes resursu krātuvē Mape.gov.lv ikviena pedagoga metodikas krājuma bagātināšanai.

    Projekta ietvaros uzsākta jauna iniciatīva: “Cold Matters” (Aukstumam ir nozīme), kuras laikā skolēni pētīs klimata pārmaiņu un konkrēti – aukstuma samazināšanās – ietekmi uz dabu un cilvēku dzīvi, uzklausīs ekspertu viedokļus, meklēs piemērus savā tuvākajā apkārtnē un veidos radošus stāstus par klimata pārmaiņu ietekmi.

    2025. gada janvārī tika uzsākta BSP Jauniešu vēstnieku programma, kuras mērķis ir iesaistīt jauniešus vides izaicinājumu risināšanā Baltijas jūras reģionā. BSP skolu jaunieši no dažādām valstīm sadarbosies starptautiski un sniegs nozīmīgu ieguldījumu projekta attīstībā. BSP Jauniešu vēstnieku programmas galvenie mērķi ir izpratnes veicināšana par Baltijas jūras jautājumiem, jaunāko skolēnu izglītošana un vides saglabāšanas pasākumu veicināšana.

    Šobrīd projektā aktīvi darbojas Andreja Upīša Skrīveru vidusskola, Babītes vidusskola, Liepupes pamatskola, Salacgrīvas vidusskola, Valmieras valsts ģimnāzija, Vecumnieku vidusskola. Projektam aicināta pievienoties ikviena izglītības iestāde, kas vēlas sasniegt izvirzītos projekta mērķus un veicināt skolēnu dabaszinātņu, sociālo un pilsonisko lietpratību.

    Par iespējām iesaistīties aicinām sazināties ar projekta nacionālo koordinatori Inesi Liepiņu e-pasts inese.liepina@viaa.gov.lv

    Arhīvs

    Vides izglītības projekts "Bišu draugs"

    2024. gada novembrī noslēdzās projekta “Bišu draugs” otrais gads un tika apkopoti tā rezultāti. Projektā piedalījās 63 komandas no dažādiem Latvijas novadiem un Īrijas, pavisam 1566 skolēnu un 72 pedagogi. 18 skolu komandas (kopā 323 dalībnieki) veica visus četrus projekta posmus.

    Vides izglītības projektu „Bišu draugs“ īsteno Valsts izglītības satura centrs sadarbībā ar Latvijas Biškopības biedrību, un tā mērķis ir attīstīt bērnu un jauniešu izpratni par bioloģisko daudzveidību, apputeksnētāju lomu dabā, kā arī rosināt pasākumus bioloģiskās daudzveidības veicināšanai. Iesaistoties projektā, dalībnieki veic vairākas secīgas darbības apputeksnētāju izzināšanai un situācijas uzlabošanai: Bites stāsts. Dalībnieki veic pētījumus, izzina literatūru, interneta resursus un citus izziņas avotus, lai uzzinātu par bišu un citu dabisko apputeksnētāju daudzveidību, kā arī veic novērojumus dabā, uzskaitot sastaptos apputeksnētājus; Auga stāsts. Dalībnieki izzina apputeksnētāju lomu dabisko ekosistēmu uzturēšanā, kā arī veic novērojumus dabā, uzskaita augu daudzveidību; Biškopja stāsts. Dalībnieki apmeklē “Bišu vēstniecību” vai tuvāko biškopi, lai uzzinātu par medus bišu dzīvi un nozīmi dabā un cilvēku dzīvē; Palīdzu bitei. Dalībnieki veic pasākumus bioloģiskās daudzveidības uzlabošanai savā mājā vai izglītības iestādē.

    2024. gadā skolēni pētījuši augu un kukaiņu daudzveidību, apsekojuši dārzus un tuvējās pļavas, lai iejustos biškopju lomā, viesojušies bišu dravās, sējuši dažādus nektāraugus, atstājuši nepļautas teritorijas apputeksnētāju piesaistīšanai un iekopuši pilsētu pļavas, gatavojuši “kukaiņu viesnīcas”. Darbi veikti gan mācību stundās, gan interešu izglītības nodarbībās. Skolēnus atbalstīja 19 biškopji dažādos Latvijas reģionos.

    „Vislielākais ieguvums projektā – daži no mums pārvarēja bailes un sadraudzējās ar biti, paglāstīja un atļāva uzlikt sev uz deguna,“ saka Kalnsētas pamatskolas skolotāja Inese Kociņa.

    “Projekta laikā skolēniem bija iespēja uzzināt, cik kukaiņi īstenībā ir svarīga ekosistēmas daļa, kura mums nodrošina iespēju ēst dažādus dārzeņus un augļus,” par projektu saka Ķekavas vidusskolas skolotāja Santa Majore.

    Varakļānu vidusskola

    Varakļānu vidusskolas 6. klases skolēnus (skolotāja Inga Strode) pārsteidza bišu daudzveidība: smilšbites, slaidbites, zīdbites, naktsbites, medusbites, dzegužbites u.c. Bišu dzīve ir ļoti interesanta un sarežģīta – par tām visu nekad nevar zināt! Bites vairāk lūkojas uz nektāraugiem, kuri izdala aromātisku, saldu šķidrumu – nektāru. Pļavā, mežā, parkā zum, spindz, čīgā, džinkst, dūc, sisina, čirkstina, tā rezultātā apputeksnējas augi, nogatavina sēklas, izsējas, un ir liela augu daudzveidība. Parkā uzskaitījām 28 dažādus ziedošus augus – neaizmirstulītes, ganu plikstiņi, trejkrāsu vijolītes, veronikas, mārpuķītes, ceriņi, žibulīši, vizbulītes, bitenes u.c. 

    Bišu draugi apciemoja novadnieku, labu stāstnieku, biškopi Māri Grudulu. Viņa bites „ganās“ dabiskās pļavās, dabas parkos, Teiču rezervātā. Mājsaimniecības stundās skolēni izgatavoja 2 kukaiņu viesnīcas. Tās pie mājām izvietos Kristiāns un Jēkabs, lai vasarā novērotu, vai viesnīcās būs „īrnieki“. 


    Rīgas pirmsskolas izglītības iestāde „Zvaniņš“

    Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes „Zvaniņš“ (skolotāja Valērija Grāvīte) bērni skaitīja, cik bitei kājas, cik acis, dzīvē apskatīja dravnieka atvestās bites, šūnas, iepazina kas ir dūmenis, bija iespēja pašiem padūmot, kopīgi no kartona kastes ierīkoja bišu stropu.


    Rīgas 2. pamatskola

    Rīgas 2. pamatskolas 5.- 9. klases skolēni (skolotāji Guna Leiboma, Kristaps Kraucis) pētīja un izzināja kukaiņu dzīvi, uzmanību pievēršot bitēm. 

    Skolotāji bērniem pastāstīja bites, auga un dravnieka stāstus. Skolēni mācījās palīdzēt bitēm, audzējot ziedus skolas puķu dobēm un ierīkojot skolas pagalmā ziedu kastes, devās pētīt gan ziedošos augus, gan meklēt bites uz Nacionālo Botānisko dārzu un Latvijas Universitātes Botānisko dārzu. Apciemojot bišu dravu Ciemupē pie Baibas Sīmanes, skolēni iepazina dravnieka darbu, piemērīja dravnieka tērpu un degustēja dažādus bišu produktus. 

    Prezentācija  


    Pārdaugavas Montesori sākumskola

    Pārdaugavas Montesori sākumskolas jaukta vecuma grupa (1.-5.klase) (skolotāja Guna Petermane) devās uz Rīgas Zooloģisko dārzu, lai tiktos ar entomologu, pētītu augu dažādību zālājā un pilsētas pļavā, pagatavotu katram bērnam savu mājās nesamo kukaiņu viesnīcu. Skolēniem bija iespēja okulārā izpētīt kukaiņu uzbūvi, kā arī uztaisīt lielacu kamenes papīra modelīti, kas vēlāk tika izmantots bērnu izveidotā stāstā par kamenes dzīves ciklu un iecienītajiem augiem. 


    Ķekavas vidusskola

    Ķekavas vidusskolas 2.a klase ar skolotāju Santu Majori devās pie tuvākā bitenieka – Daugmales bišu Jāņa, kur mēģināja atrast bišu māti jeb karalieni. Lai palīdzētu bitēm, skolēni sēja augus, kurus pēc tam izstādīja savā dārzā vai lielākā puķu podā, lai kukaiņi tos atrastu. Projekta laikā skolēniem bija iespēja paplašināt savu redzes loku par to, cik kukaiņi īstenībā ir svarīga ekosistēmas daļa, kura mums citiem nodrošina iespēju ēst dažādus dārzeņus un augļus. Skolēni uzzināja arī to, cik svarīga ir liela ziedaugu dažādība, kas ietekmē daudzu kukaiņu populāciju un konkrētā reģiona augu iespēju turpināt augt un vairoties. 


    Krotes Kronvalda Ata pamatskolas 1. klase

    Krotes Kronvalda Ata pamatskolas 1. klase ar skolotāju Sandru Tomasi ģimenes dienas koncertam sagatavoja uzvedumu par tauriņiem un bitēm (ar dzeju, deju un dziesmām). Skolēni vienojās ar skolas direktori, lai darbinieki nenopļauj pļavu skolas teritorijā, lai izsētos augu sēklas un varētu pētīt un uzskaitīt apputeksnētājus. 


    Krotes Kronvalda Ata pamatskolas 2.klase

    Krotes Kronvalda Ata pamatskolas 2. klase (skolotāja Ieva Jukna) rīkoja konkursu ,,Pazīsti Latvijas kukaiņus”, skatījās augu daudzveidību parkā, pļavā, mēģināja atpazīt novērotos kukaiņus-apputeksnētājus un tos saskaitīt noteikta lieluma laukumā. Katrs skolēns un viņa ģimene saņēma puķu sēklu paciņu, ko iesēt, audzēt un kopt un septembrī prezentēt rezultātus. 


    Kalnsētas pamatskola

    Kalnsētas pamatskolas 2. klases skolēni uz palodzes audzēja samtenes un stādīja katrs savā dārzā, lai bitēm prieks. Skolēni apciemoja biškopi Jāni Vainovski viņa Meduspilī. Daži pārvarēja bailes un sadraudzējās ar biti, paglāstīja un pat atļāva uzlikt sev uz deguna!


    Eglaines pamatskola

    Eglaines pamatskolas skolēni kopīgi ar bioloģijas skolotāju Anitu Leoni un asistentiem izgatavoja bites attēlus un stropu, kur bites dzīvo. Pirmsskolas skolēni kopā ar audzinātāju pie skolas veidoja bišu dzirdinātavu. 


    Daugavpils Ķīmijas apkaimes pirmsskola

    Daugavpils Ķīmijas apkaimes pirmsskolas izglītības iestādē (skolotāji Lāsma Lauska, Vita Plesņa, Inga Ļevša, Arina Čižika) skolēni bites iepazina caur mūziku – izdejoja bišu dejas pļavā un kopīgi iestādīja ābelīti un iesēja saulespuķes, kur bitēm baroties. Bišu dienā pie bērniem ciemojās biškope Gunta Some, kas iepazīstināja ar biškopības piederumiem un ļāva ieskatīties stropā.  


    Antūžu pamatskola

    Antūžu pamatskolas skolēni (skolotāja Inita Rotkāja) tikās ar "Dravas Medus" biteniekiem Lauri un Madaru. Ar lielu interesi skolēni klātienē vēroja bišu dzīvi stropā, iepazinās un izpētīja dravnieka darba piederumus – slotiņu, medus rāmīti, dūmu kanniņu, cepuri. Skolēni arī uzdeva jautājums par bitēm un medus iegūšanu, ar prieku degustēja dažādus medus veidus.  


    Aknīstes vidusskola

    Aknīstes vidusskolas Vides izglītības pulciņš (skolotāja Skaidrīte Jasāne) darbu sāka bibliotēkā, kur iepazinās ar dažādiem informatīviem materiāliem par bitēm, tad devās meklēt pamodušās bites un augus skolas teritorijā. Skolēni sēja pļavas puķes skolas teritorijā un plānoja, kādus augus sēs savos piemājas dārziņos, lai pievilinātu vairāk kukaiņus-apputeksnētājus. 

    Aknīstes vidusskolas Vides izglītības pulciņa video 


    Aizkraukles pašvaldības PII „Zīlīte“ sagatavošanas grupa „Pienenīte“

    Aizkraukles pašvaldības PII „Zīlīte“ sagatavošanas grupas „Pienenīte“ (skolotāja Andra Simanova) audzēkņi apkārtnes augus un kukaiņus iepazina ar rotaļu palīdzību, kā arī veicot novērojumus dabā. Tika sagatavoti integrēti uzdevumi un didaktiskās spēles kukaiņu iepazīšanai matemātikas jomā (piemēram, 10 kukaiņu figūras vai attēli tiek novietoti centrā, katram no bērniem ir karte matemātisko darbību pierakstīšanai un ar skaitāmpantu palīdzību tiek apgūta atņemšana vai pieskaitīšana, izmantojot kukaiņu figūras un nosaucot kukaiņu sugas). Šādi bērni jau pirms novērojumiem dabā varēja iepazīt un atšķirt bites, lapsenes, kamenes.


    Rīgas jauno tehniķu centra pulciņš „Pēti un eksperimentē“

    Rīgas jauno tehniķu centra pulciņš „Pēti un eksperimentē“ (skolotāja Madara Kalniete) pētīja iestādes apkaimē augošos augus, to apputeksnētājus. Rudenī bija jau veikuši teritorijas labiekārtošanu par labu apputeksnētājiem un veicinot bioloģisko daudzveidību – iestādīta pavasara košumaugu dobe, kur pavasarī vēroja, kādi augi labāk patīk apputeksnētājiem.

    Pētnieki veidoja pilsētas pļavu savā teritorijā. Lai izprastu, kā dažādi augi pievilina dažādu veidu apputeksnētājus, veica arī ziedu analīzi, kas ir viena no dalībnieku mīļākajām aktivitātēm.


    Preiļu 2. vidusskola

    Preiļu 2. vidusskolas 6. klase (skolotāja Inna Zenovjeva) savā skolā organizēja aktivitātes bioloģiskās daudzveidības uzlabošanai – ar sagatavotām prezentācijām informēja sākumskolas skolēnus par bioloģisko daudzveidību, tās saglabāšanu. Skolēni apņēmās savās mājās kopā ar vecākiem veikt pasākumus, lai veicinātu bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu un uzlabošanu. 


    Ilūkstes Raiņa vidusskola

    Ilūkstes Raiņa vidusskolas 4. klases skolēni patstāvīgi strādāja ar pieejamo informāciju: bibliotēkā, mājās pētot enciklopēdijas, kā arī internetā atrodamo materiālu. Skolēni meklēja interesantus faktus un informēja par tiem vienaudžus, noskaidroja bišu nozīmi augu dzīvē. Gūtās zināšanas varēja pārbaudīt, pildot piedāvāto testu.


    Grundzāles pamatskola

    Grundzāles pamatskolas 3. klases bišu draugi skolotājas Ilvas Harkinas vadībā mācījās uzzināt, domāt, darīt! Lai bitītēm no dravas tuvāks ceļš, skolēni pie biškopes iesēja sinepes, balto āboliņu un facēlijas.  


    104. Dagdas mazpulks

    104. Dagdas mazpulka mazpulcēni (skolotāja Anna Krilova) izlēma savos dārzos audzēt ehinacejas kā nektāraugu apputeksnētāju piesaistei. Sadīga sēklas no 3 šķirnēm – ‘Green twister‘,‘Prēriju ehinaceja‘, ‘Ehinacea purpurova‘. Mazpulcēni vēroja, kā aug un attīstās stādi, maija beigās ehinacejas tika izstādītas dārzos pie mazpulcēnu mājām. Ehinaceju audzēšana no sēklām ir laikietilpīgs un dārgs process, jo dīgtspēja ir zema, taču tas ir daudzgadīgs augs, kas dos savu ieguldījumu dabā daudzus gadus.

    Dagdas mazpulka video

    Valsts izglītības satura centrs kopā ar Latvijas Biškopības biedrību realizē vides izglītības projektu "Bišu draugs“, kura mērķis ir attīstīt bērnu un jauniešu izpratni par bioloģisko daudzveidību, apputeksnētāju lomu dabā un rosināt pasākumus bioloģiskās daudzveidības veicināšanai.

    Noslēdzies projekta pirmais gads. Visus stāstus uzklausījušas 10 skolu komandas Skolēni pētījuši augu un kukaiņu daudzveidību, apsekojuši dārzus un tuvējās pļavas, viesojušies bišu dravās, lai iejustos biškopju lomā, sējuši dažādus nektāraugus apputeksnētāju piesaistīšanai un gatavojuši “kukaiņu mājas”. Darbi veikti gan mācību stundu, gan interešu izglītības nodarbību ievaros. Skolēnus atbalstīja 15 biškopji dažādos Latvijas reģionos.

    Ozolnieku vidusskolas 4. klases skolēni ir īsti bišu draugi! Mācoties par kukaiņiem apputeksnētājiem, skolēni ar lielu interesi devās dabā – tuvējās pļavās vērot kukaiņus. Ciemojoties biškopja Jāņa Auziņa bišu dravā Tērvetē, skolēni mācījās par bites dzīves ciklu un biškopja darbarīkiem. 

    Bites stāsts | Biškopja stāsts | Palīdzu bitei!


    Irlavas pamatskolas dabaszinību pulciņa dalībnieki, lai kļūtu par īstiem bišu draugiem, nodarbībās apguva kukaiņu sistemātiku, bišu uzbūvi, kā arī iepazina to dzīvi gan nodarbībā, gan bišu dravā. Savukārt bišu dravā pie skolotājas Sanitas Briedes skolēni novēroja bites klātienē, iepazinās ar dravnieka darbu, ievingrināja roku darbā ar medus sviedi, izgaršoja medu, bišu maizi. 


    Rīgas 2. pamatskolas 8. un 9. klašu skolēni vēlējās pievienoties bišu draugu pulkam, tāpēc vēroja video materiālus par bitēm un tā uzzināja interesantus un nedzirdētus faktus par bitēm un to, kā var palīdzēt bitēm, audzējot skaistus ziedus. Tāpat skolēni devās dabā pētīt gan ziedošos augus, gan meklējot bites. Notika arī medus veikala apmeklējums, kur skolēni iepazina produktu klāstu, kas tiek ražots no medus un citiem bišu produktiem. 


    5. klases skolēni Baldones vidusskolā no literatūras uzzināja, ka pasaulē ir ap 20 000 bišu sugas, bet Latvijā ir apmēram 300 bišu sugas. Apmeklējot bitenieku, skolēni uzzināja, ka dažādu ziedu medus garšo, smaržo un izskatās dažādi, iemācījās, kā bitenieki iezīmē bišu mātes, kā arī uzzināja, ka bitēm nepatīk specifiski aromāti, tāpēc bitenieks pie bitēm dodas, nelietojot nekādas smaržas.

    Grāmata par bitēm

    Liepājā, Zinātnes un izglītības inovāciju centra Dabas mājā, pulcējās 3. un 4. klašu skolēni, lai vairāk mācītos par bitēm un to nozīmi. Projekta ietvaros ZIIC Dabas mājas Vides pulciņa skolēni pētīja Zirgu salu, vai tajā ir daudz augu, vai ir liela augu dažādība, vai uz salas dzīvo bites, kamenes, un, ko viņi varētu darīt, lai palīdzētu gan augiem, gan bitēm un citiem apputeksnētājiem. Skolēnus apciemoja biškope Liāna Limore no Vērgales, kas pastāstīja profesijas noslēpumus no biškopes ikdienas.

    Skolēni biškopju darba tērpos

    Limbažu vidusskolas 8. klases skolēni zina, ka BITE IR DABAS BOSS! Tomēr skolēni atklāja, ka ne tikai bites ir nozīmīgas apputeksnētājas, bet arī citi kukaiņi – kamenes,  lapsenes, ziedmušas, tauriņi, naktstauriņi, vaboles un citas mušas. Maijā, kad daba ir atmodusies, viss ziedos, limbažnieki veica novērojumus dabā, uzskaitot sastaptos apputeksnētājus un uzskaitījām augu daudzveidību.


    Jaunsilavas pamatskolas 4. klases skolēni, iestājoties siltajam laikam, devās dabā, lai iepazītu bišu izskatu un uzvedību. Aptaujājot Turku pagasta iedzīvotājus, skolēni atklāja ka pat 10 mājsaimniecībās ir nelielas bišu dravas! Lai iepazītu biškopja darbu, skolēni satikās ar Rēzeknes novada “Vītolu” saimniecības biškopi Māri Dakulu, kurš skolēniem labprāt ļāva  piemērīt biškopja tērpu, iepazīt darbarīkus un ar visām maņām sajust bišu pasauli. 


    Sūnu pamatskolas skolēni kopā ar biškopi Aiju Lielpēteri iepazina augu un kukaiņu daudzveidību, bet ciemos pie biškopja Alfrēda Leiša varēja nogaršot dažādas medus garšas un iepazīt bites viņu dzīvesvietā - stropā. Lai palīdzētu kukaiņiem, skolēni izstrādāja projektu "Kukaiņu viesnīca".

    Skolēni ar kukaiņu viesnīcu

    Projektā "Bišu draugs" ar entuziasmu iesaistījās Naujenes pamatskolas 4. klases skolēni. Skolēni ar prieku zīmēja un līmēja bišu modeļus un iepazina bites skolas pagalmā un ceļā uz mājām, vēroja, kuri augi bitēm visvairāk patīk, kurus tās apciemo visbiežāk, kā arī skolas tuvumā iesēja pļavas ziedus, tādējādi palīdzot bitēm. Nozīmīgākais un interesantākais notikums bija bitenieces Guntas Somes bišu dravas iepazīšana.

    Datums Norises vieta Pasākums Rezultāti
    u.c. informācija
    Atbildīgais
    sk.nolikumā sk.nolikumā

    Vides izglītības projekts "Klimata draugs

     

    Vecākā referente Inese Liepiņa, tālr.67350814; e-pasts: inese.liepina@viaa.gov.lv
    2022.g. septembris sk.nolikumā Vides interešu izglītības projekts "Atkritumiem Nē!" Projekta vadītāja: Vecākā referente Inese Liepiņa, tālr.60001630; e-pasts: inese.liepina@viaa.gov.lv
    sk.nolikumā sk.nolikumā Vides interešu izglītības projekts "Ieraugi, atklāj, saglabā!" Vecākā referente Inese Liepiņa, tālr.60001630; e-pasts: inese.liepina@viaa.gov.lv
    Datums Norises vieta Pasākums Rezultāti
    u.c. informācija
    Atbildīgais
    Sk. nolikumā Sk. nolikumā Vides interešu izglītības projekts "Atkritumiem Nē!" Vecākā referente Inese Liepiņa, tālr.60001630; fakss 67226535; e-pasts: inese.liepina@viaa.gov.lv
    Sk. nolikumā Sk. nolikumā Vides izglītības projekts "Klimata draugs" Vecākā referente Inese Liepiņa, tālr.60001630; e-pasts: inese.liepina@viaa.gov.lv
    Datums Norises vieta Pasākums Rezultāti
    u.c. informācija
    Atbildīgais
    Sk. nolikumā Sk. nolikumā Vides interešu izglītības projekts "Atkritumiem Nē!" Vecākā referente Inese Liepiņa, tālr.60001630; fakss 67226535; e-pasts: inese.liepina@viaa.gov.lv