No 2025. gada 1. līdz 4. decembrim Francijas Erasmus+ nacionālā aģentūra organizē Eiropas Savienības (ES) izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas Erasmus+ sadarbības un mācību aktivitātes (TCA) pasākumu – tematisko semināru “Mācīšanās, sadarbība un attīstība: Erasmus+ digitālajā laikmetā” (Learning, connecting, evolving: Erasmus+ in the digital era), kas notiks Nantērā, Francijā. Semināra mērķis ir veicināt izpratni par Erasmus+ programmas iespējām, izaicinājumiem un ietekmi…
No 2025. gada 1. līdz 4. decembrim Francijas Erasmus+ nacionālā aģentūra organizē Eiropas Savienības (ES) izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas Erasmus+ sadarbības un mācību aktivitātes (TCA) pasākumu – tematisko semināru “Mācīšanās, sadarbība un attīstība: Erasmus+ digitālajā laikmetā” (Learning, connecting, evolving: Erasmus+ in the digital era), kas notiks Nantērā, Francijā. Semināra mērķis ir veicināt izpratni par Erasmus+ programmas iespējām, izaicinājumiem un ietekmi digitālajā laikmetā, aplūkojot, kā formālā un neformālā izglītība var pielāgoties straujajām digitālo rīku pārmaiņām. Pasākuma laikā dalībnieki diskutēs par digitālās izglītības tendencēm, izaicinājumiem un risinājumiem, kas veicina kvalitatīvu un…
03.11.2025.

Notikumu kalendārs

Skatīt visus notikumus
Datums 6. novembris, 2025
Laiks15.30–17.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs mūzikā par mācību saturu un metodēm 7.-9. klasē

Seminārā tiks aplūkots mūzikas mācību saturs 7.- 9. klasē, aktualizēti metodiskie aspekti mācību satura apguvē un skolēnu snieguma…
Datums 14. novembris, 2025
Laiks13.30–15.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs pirmsskolām par mākslīgo intelektu 

Seminārā tiks aplūkots mūzikas mācību saturs 7.- 9. klasē, aktualizēti metodiskie aspekti mācību satura apguvē un skolēnu snieguma…
Datums 20. novembris, 2025
Laiks15.30–17.00
Atrašanās vietatiešsaistē

Tiešsaistes seminārs par vērtēšanu datorikas skolotājiem

Semināra mērķis ir jaunā mācību gada sākumā vienoties par svarīgākajiem akcentiem skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanā datorikā,…