Izglītības un zinātnes ministrijā šodien, 4. septembrī, notika svinīga Latvijas jauno profesionāļu komandas pieņemšana pirms došanās uz starptautisko meistarības konkursu EuroSkills Herning 2025. Pasākumā izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde tikās ar četrpadsmit jaunajiem profesionāļiem, kuri no 9. līdz 13. septembrim pārstāvēs Latviju šajās prestižajās sacensībās. Dace Melbārde: “Konkurss EuroSkills ir iespēja Latvijas jaunajiem profesionāļiem apliecināt savas prasmes un zināšanas…
Izglītības un zinātnes ministrijā šodien, 4. septembrī, notika svinīga Latvijas jauno profesionāļu komandas pieņemšana pirms došanās uz starptautisko meistarības konkursu EuroSkills Herning 2025. Pasākumā izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde tikās ar četrpadsmit jaunajiem profesionāļiem, kuri no 9. līdz 13. septembrim pārstāvēs Latviju šajās prestižajās sacensībās. Dace Melbārde: “Konkurss EuroSkills ir iespēja Latvijas jaunajiem profesionāļiem apliecināt savas prasmes un zināšanas Eiropas mērogā un vienlaikus stiprināt mūsu valsts profesionālās izglītības prestižu. Ar dalību šāda līmeņa konkursos kopā mēs veidojam vienotu izglītības telpu Eiropā, kur jaunieši iegūst ne vien pieredzi un jaunas zināšanas, bet arī starptautiskus…
04.09.2025.

Notikumu kalendārs

Skatīt visus notikumus
Datums 9.–13. septembris, 2025
LaiksVisu dienu
Atrašanās vietaHerningā

SkillsLatvia komanda EuroSkills 2025 Dānijā

No 9. līdz 13. septembrim SkillsLatvia komanda piedalīsies devītajā starptautiskajā jauno profesionāļu meistarības konkursā…
Datums 15.–20. septembris, 2025
LaiksVisu dienu
Atrašanās vietaRīga

Eiropas Savienības jauno zinātnieku konkursu

No 2025. gada 15. līdz 20.septembrim Latvija uzņems Eiropas Savienības jauno zinātnieku konkursu (EUCYS).  Šis ir vērienīgākais…
Datums 29. septembris, 2025
Laiks9.00–16.00
Atrašanās vietaRīga, Skolas iela 11

Atvērto durvju diena valsts valodas prasmes pārbaudes kārtotājiem Rīgā

Notiek Atvērto durvju diena jeb konsultācijas personām, kuras gatavojas kārtot valsts valodas prasmes pārbaudi.